Thursday 17 June 2010

Live cartooning in my local library...

...today!!! I am kinda nervous.. I am just an amateur! I bet there will be some kids looking at my stuff and then within hearing distance saying something like 'what a bunch of crap..'
>:-(

or even worse.. a woman coming up to me and asking 'Do you know Maaike Hartjes?' I am afraid that in that case, actual blood may spill...
>:-)

Anyway, here are some more cartoons I did for the library (my apologies to the non-Dutch again, because these actually are in Dutch.. again..)

Part 2 & 3



7 comments:

  1. Spannend...

    An amature? So what?

    Kinderen zullen het vast leuk vinden, en je moet maar zo denken, ik vond Kuifje niks, maar smulde van Suske en Wiske...en nu lees ik zelfs Jan Jans en de kids.

    En als iemand Maaike Hartjes in jouw werk herkent moet je dat opvatten als een compliment. De leerling leert van de meester :-). So do not spill blood. Leave that to Dexter.

    Wat staat er eigenlijk op het bord dat 'Nijntje' om heeft?

    Groetjes,
    Ron





    or even worse.. a woman coming up to me and asking 'Do you know Maaike Hartjes?' I am afraid that in that case, actual blood may spill...
    >:-)

    Anyway, here are some more cartoons I did for the library (my apologies to the non-Dutch again, because these actually are in Dutch.. again..)

    ReplyDelete
  2. Ik lees: 'stripweek in de bieb' op dat bord :) super cartoons weer

    ReplyDelete
  3. Ja dat staat er.

    Ron, je moet de pagina vergroten met het vergrootglasje in de hoek rechtsboven, dan krijg je de werkelijke afmeting en zijn de stripjes beter leesbaar.

    En er was niemand in de bieb vandaag... Alleen wat oude mannetjes die de krant zaten te lezen. Dus toen heb ik de PR dame maar leren striptekenen, dat was wel gezellig. En ik kreeg wel nog allemaal kadootjes aan het einde van de middag :-)

    ReplyDelete
  4. O, jammer dat het zo rustig was. Beetje mooi weer buiten. Nog steeds heel benieuwd hoe de paardjes boven komen..

    ReplyDelete
  5. Had het vergrootglas nog niet gezien.

    Gr,
    Ron

    ReplyDelete
  6. Heb je al die tijd priegellettertjes gelezen en toch verslaafd aan mijn stripje geraakt, Ron? Wow! Ik hoop niet dat je afkickt als je ze nu ineens GOED kan lezen, hahahah.

    En over de paardjes: zie mijn comment bij die bladzijde! :-D

    ReplyDelete
  7. *had het vergrootglas ook nog niet ontdekt*

    ReplyDelete